Adwords kampányok

Adwords kampányok - avagy hogyan lehet megspórolni a tanulópénzt?

Hogyan spórolhatod meg a tanulópénzt?

A Google AdWords szolgáltatása egy olyan hirdetési rendszer, amely a kattintásokon alapul, vagyis Neked csak akkor kell fizetni, ha a látogató a hirdetésedre kattint. A futatott kampány keretében a hirdetésed pontosan azok fogják látni, akik olyan termékekre vagy szolgáltatásokra keresnek rá, amellyel céged kínálata azonos. A hirdetések célzottak, így kifejezetten a leendő (releváns) vásárlóidat érheted el.

Az AdWords hirdetés becsapós lehet az első kipróbálás után. Keményen "megbüntetheti" a hozzá nem értést, viszont megjutalmazza az ügyes beállításokat.


Mikor érdemes AdWords hirdetéseket futtatni?

  • új látogatókat, új érdeklődőket szeretnénk elérni
  • kezdő weboldal, új vállalkozás esetén
  • aktuális akciók népszerűsítésére
  • termék kiárusítás, készletkisöprés
  • új termék vagy szolgáltatás bevezetése
  • játék, blog népszerűsítés, hírlevél feliratkozás, rendezvény stb.
  • brand erősítés

Az AdWords előnyei

Gyors & Rugalmas

Azonnal elindítható, bármikor módosítható aszerint, hogy például kik keresnek a termékeidre vagy a szolgáltatásaidra.

Optimalizált hirdetések

Mérni lehet az egyes kulcsszavak alapján az elért eredményeket, így folyamatosan lehet finomítani a hirdetéseket és a költségeket.

Látogatókövetés

Az Adwords és az Analytics összekapcsolásával láthatóvá válik, hogy a hirdetésekről érkező látogatók hogyan navigálnak az oldaladon.

Kattintás alapú fizetés

Nem a megjelenések, hanem a kattintások után fizetsz, vagyis a tényleges érdeklődőkért. A napi költségkeretet mindig Te határozhatod meg!

A Google Adwords nem való amatőröknek!

Óvva intünk attól, hogy amatőrként kampányokat futtass. Bármennyire is egyszerűnek tűnik, és bármennyire is segítőkész a Google, a havi költségkeretet szinte pillanatok alatt el lehet költeni, kézzel fogható és mérhető eredmények nélkül. Bízd inkább olyan szakemberre ezt a feladatot, aki már számos sikeres, és hatékony AdWords kampány készítésén és menedzselésén van túl!

A Google minden esetben arra törekszik, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetésekkel szolgálja ki a szörfölőket, vagyis azokat, akik érdeklődnek a keresett kifejezés iránt. A költségek ellenőrzésének és egyúttal hirdetésünk pozicionálásának két elsődleges eszköze van: megadhatjuk a napi maximális költségkeretet, illetve azt a maximális összeget, amelyet egy kattintásért hajlandóak vagyunk kifizetni. A végső kattintási ár egy licitrendszer alapján alakul ki, amelyben egyrészt a konkurens versenytárs hirdetők ajánlata, a saját hirdetésünk minőségi mutatója (quality score, ami több tényezőből kialakuló pontszám), valamint az általunk megajánlott maximális kattintási licit játszik szerepet.


3 érv amiért minket válassz:

  • több éves tapasztalattal rendelkezünk a sikeres Google Adwords kampányok lebonyolítása területén
  • tevékenységünk során eddig közel 200 partnerünk vette igénybe szolgáltatásunkat
  • nálunk akár már 30.000 Forintért is elindíthatod a saját Google Adwords kampányod!

Kérd ajánlatunkat, nem kerül semmibe!

  

Kapcsolati információk

Kérd ingyenes ajánlatunkat, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén. Kérjük, válasszd az általad preferált nyelvet.


Ausztria

Város:

Bécs

E-mail cím:

info@seo-arak.hu

Telefon:

+43 699 17335395

Ügyfélfogadás:

Hétfőtől péntekig: 09:00-tól 18:00-ig.
Hétvégén: csak e-mailben.

Beszélt nyelvek:

Német, Magyar


Magyarország

Város:

Budapest

E-mail cím:

info@seo-arak.hu

Telefon:

+3630 661 9814

Ügyfélfogadás:

Hétfőtől péntekig: 09:00-tól 18:00-ig.
Hétvégén: csak e-mailben.

Beszélt nyelvek:

Angol, Magyar